13 april


hallå,
sista lediga dagen idag! fy... vill att det ska vara sommarlov nu. men det är bara 38 dagar + skolavslutningen (om jag räknat rätt) kvar tills det är sommarlov!! och det är ju sommar väder ute så det är inte så fel i alla fall. =)
tyvärr har jag fortfarande massa läxor, böcker jag måste läsa ut, kommande prov att plugga på och inlämningar kvar att göra så det blir ingen slapp och nice dag idag.
jag tror det är den här veckan jag får reda på vilket inriknings val jag har kommit in på och vilka valbra och individuella kurser jag har fått. jag har sökt matte/data, haha, får se hur det går!
nu ska jag ut i stallet och till pollarna och fixa en massa, ha det så bra!



babybjorn ser lite ihop klämd ut...och allmänt galen och fet<3

puss :**

Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



inte långt till sommarlovet ;)

2009-04-13 @ 12:24:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: ami

jag vill ha sommar, badly! hoppas du får en härlig dag för övrigt, kram på persson/bebis. <3



sv: taaack, blev ganska nöjd ändå. lillebror frågade om jag spelade alfapet alldeles själv, HAHA!

2009-04-13 @ 13:09:00
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Klaraa

Jag har prov imorron, så min dag består också av att pligga >: Jag HATAR det jag orkar inte plugga när man är ledig ju!



BTW sötiskatt ^^

2009-04-13 @ 13:34:26
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback