15 april


eftersom det är upp tidigt och iväg till skolan imorron, så skriver jag inlägget nu ist (;
om 5 timmar ska jag upp och jag har typ 150 sidor kvar att läsa i en bok jag ska redovisa imorron. shit. inte bra. inte bra alls. jag får väl göra som min kära moder, läsa slutet och hoppas på att jag fattar resten...
nä nu ska jag läsa (sova).
godnatt/godmorron! (beror ju lite på när du läser det här, du kanske är duktig och sover nu)

för att du ska drömma massor läskigt slänger jag in ett mini collage på den läskigagubbesomborimormorochmorfarshall!
förövrigt är han jävligt svår att fånga på bild! i alla fall att få han i mitten och få med hela huvudet, se själva... tog fyra bilder innan jag lyckades :o



bou!


Kommentarer
Postat av: Klaraa

God middag typ :'D

2009-04-15 @ 13:37:07
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Postat av: Klaraa

Svar: Men det är ju kul att kommentera! ;D Och så får man ju lite mer besökare om man skriver sin adress faktiskt, men jag ska försöka få tag på bilderna idag så jag kan blogga snart! :D

2009-04-15 @ 13:56:01
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback