16 april


hej hå!
just nu är det plugg, plugg och ännu mer plugg. historiaprov imorgon och jag ska försöka få mvg igen, eftersom jag då lär få det som betyg i historia a. 1:a och 2:a världs kriget och mellan krigstiden är det som gäller, och hur många gånger har man inte redan gjort det? ja ja.
dagen har varit otroligt slapp, idrott första lektionen där vi testade någon grymt kul grej, typ skatboard men ändå inte. sjukt kul! lite svårt i början men efter ett tag kunde man åka for ever typ, hehe. sen hade vi hål i två timmar, engelska med prov och facit till(nödvändigt...) och sen matte.
sen blev man tvingade att fika (tvingad kanske är fel ord) och följa med och handla. fyfan. vi var på den jättelilla typ ica butiken i nästan två timmar. mamma och jag blev besatta och letade efter bla de hemska E:na i maten. det är så illa så jag ska skriva ett helt inlägg om det, lite senare. för det är värt att tänka på, så kolla in här igen ikväll! =)
nu har jag i alla fall pluggat i typ fyra timmar (råkade sommna och sov i typ en halv timme, woops!) och nu ska jag fortsätta med det.

hoppas ni har en roligare eftermiddag i vårvädret!

baba

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback