17 april


hey,
klockan har precis blivit 0:01 så nu kan jag posta de här inlägget (;
historia prov idag, annars händer det inte så mycket mer.
ska ev till lite rasmus, kommer massa folk från klassen dit. får se om det händer något kul där. har inte bestämmt mig om jag orkar ännu... p:
i vilket fall lär det bli en lugn fredag. skönt det med.
på måndag ska jag nog åka med lilla ami till gtb, sooo nice!
jag har absolut inte något kul att skriva i de här inlägget känner jag. hmm, men jag tänkte skriva ett om läskiga saker i mat. hann inte innan, massa pluggande. om jag nu orkar skriva de där är det mest för att jag tycker det är intressant själv, hehe. men det är ju bra att veta, kära människa!
nä nu ska jag sluta skriva de här onödiga inlägget.

god natt!

kom på att jag inte lagt in den här bilden (trodde det) så nu kommer den! håret ser hemskt ut, jag vet. nästan lika hemskt som resten.




Kommentarer
Postat av: ami

bilden är jue inte hemskt nånstans, tvärtom!<3

men haru fått mitt sms? om inte så kolla det nu..

2009-04-18 @ 10:30:05
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback