19 april


hejsan hoppsan!
ska lägga mig snart tänkte jag, ska upp vid sju-halv åtta imorgonbitti så det kan va bra och sova. ibland, hehe.
igår lyckades jag se nästan fyra filmer på en kväll! och då började jag titta vid klockan tio på kvällen! fast sen så la jag mig ju ganska sent...
det är en tyg humla här inne som flyger omkring vid taket och så bara trillar de ner. aj? han/hon/den/det verkar ju ha lite problem med vingarna. stackars sak, men den är för läskigt för att jag ska göra något vettigt.

idag har jag för övrigt inte gjort så mycket, var ute och gick lite mer än 1 mil med 11 kg på ryggen. lite små jobbigt efter några timmar. men ganska kul, och bra eftersom jag ska åka till fjällen med min klass i sommar! så nu måste man gå in sina skor osv.

nä nu tog andra avenyn slut så nu ska jag sova ;d var flera veckor sen jag såg det sist. har tröttnat, börjar bli dåligt.. fast man kanske ska börja kolla på den igen..?

natti natt! :*


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback