23 april


hallå!
har hänt en hel del idag, faktiskt! gick upp vid 06,10 men lyckades somna om och försov mig till halv åtta S: så jag missade bussen och fick till slut skjuts till b-ryd, så jag missade idrotten. aja, sånt är livet.
sen var gabbi-babbi-bubbi-bubbel-blobb sjuk, så det blev ingen redovisning om berg grejsar idag, skönt eftersom jag inte kan ett skit om det, hehe
engelska, lunch, matte inget speciellt. slutade klockan två men skulle till kurator så jag kom inte hem förrens vid typ fyra. yey.
hästarna hade tydligen gått ur hagen, jag hade visst glömt stänga grinden i morse (a) haha, god morron fanni!
hästarna stod bara på tomten och åt gräs, så det var lugnt.
nu har jag si så där 10000000 grejor att göra tills imorron, men PALLA. ska ju tydlingen till gtb i morgon med kvinnorna på gården och gå på oprett (OMG!). kul kanske man inte ska kalla det, men ja.. man kan ju alltid passa på att shoppa lite ^^ åker imorgon direkt efter skolan och kommer hem någon gång på lördag.


buddha är cool




Kommentarer
Postat av: ami

varför ska du till götet igen? :O

sv: tacktack, den bockar och bugar <3

2009-04-24 @ 10:32:41
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback