26 april


hej du!
var typ evigheter sen jag skrev något här.. men det är ju mest för att jag inte varit hemma och kunnat skrivit. i alla fall, helgen har varit jättenice! massa skojjs har hänt.
fredag hämtades man på skolan och så vare bara hem och hitta några snygga kläder och panik-packa på max 5 min (och jag som HATAR att packa!). i alla fall, sen bar det av till den stora staden Göteborg. vad som händer där får ni reda på imorron, ska även ladda upp massa bilder =)
där stannade vi fram tills på lördags eftermiddagen då vi åkte hem (efter att kusin och jag tappat bort oss...). vi hade ett grymt stort hotellrum, fett nice!
och idag blev jag tvungen att städa en massa och sen bar det av till vildsvinsmannen! :D de va nice, måste erkänna att jag suger på playstation...

det är första måndagen jag går i skolan på en månad imorron! det ska jag fira med att jag går och lägger mig riktigt tidigt, typ nu =) så jag inte sover bort hela dagen..

god natt med er!


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback