27 april


hej alla sötingar!
jag har inte tid, måste skriva på en muntlig redovisning jag ska ha imorron! hjälp! men det är ju sååå tråkigt...
dagen har varit allmänt seg, skola, fick vänta typ 1,5 timme innan jag kunde komma hem så jag köpte glass (= solero! har varit sugen på det jättelänge.. hm.
tvungen att bygga ny hage till pollarna med idag, och sen fick hästarna fnatt och sprang omkring som idioter, hehe p: självklart kutade jag efter med kameran.. dock var det lite för mörkt för att få bra bilder men jag tror jag slänger in en bild lite senare. någon bild på L8 blev faktiskt ganska cool, trotts bad skärpa!
nu måste jag hitta lite skit om värmepumpar, mega tråkigt.

btw! jag vann en dvd idag!!!!! så sjukt glad! dock var det lite illa för jag kom helt av mig i skrivandet av muntliga grejen, och nu är jag fortfarande för glad för att kunna skriva något vettigt, hehe, vilken nörd jag är! B-)

bye bye :*


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback