28 april


halloj!
jag inser just hur grymt tråkig min blogg är och hur tråkigt det måste vara att läsa om mitt liv, haha.
jag är i alla fall på bra humör nu, har lyssnat på musik, tittat på massa videoklipp, läst mina favvo bloggar osv hela eftermiddagen! och så att jag vann den underbara dvd igår är jag fortfarande lycklig över, haha, vilken nörd jag är.
tänkte istället för att skriva tråk laddar jag upp ännu mer bilder! =) lite bilder från idag, sprang ut och fotade (var ju så fint väder)!

och snart börjar house!<3 har missat det typ 3 gånger i rad. men idag ska jag lätt se det!

adíos amigos (riksprov i språk/spanska imorron! :S i ca 2-3 timmar...)



Kommentarer
Postat av: ami

haha, så tråkig ären ju inte ;)

men man missar aldrig house :O

2009-04-28 @ 21:22:51
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Emma

det är inte alls tråkigt o läsa om ditt liv :D

2009-04-29 @ 20:18:31
Postat av: fanni

sv emma:

trevlig att någon tycker det i alla fall =) jag tyckte ju om din blogg, på tal om sånt! <3

2009-04-30 @ 13:49:04
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback