3 april


woho! nu är det påsklov för min del och det har det varit i exakt en timme och 8 minuter!
underbart med lov! jag kan aldrig bestämma mig för om det är trevligast med proppfulla lov när man aldrig har en sekund för sig själv eller om det är bättre med ett näst in till tomt lov där man tar sakerna som de kommer..
struntsamma, nu är det ju LOV!
blev helt överlycklig när jag såg att min systemkamera fungerar igen. dock hann jag ta typ 12 bilder innan den övergick till sin elaka strejkning. Totalt meningslöst.
så nu hann jag inte fota någon fin och vårig bild, bara min ena katt och någon egobild. får se om det dyker upp något här, blir ju helt klart roligare med lite bilder.
nä nu ska jag nog ta och baka choklad och marshmallows muffinsar! har varit sugen på det i flera veckor. perfekt lunch med...
hade bra i värmen och solen!

xoxo
förresten glömde säga att jag ska fixa om designen, den är ju hopplöst ful. oj, nu kommer posten!

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback