30 april


god kväll
insåg just att jag missat blogga idag, har inte hänt så mycket.
mådde dåligt i morse och har inte varit borta från skolan på länge, så jag stannade hemma. ont i huvudet och magen + att jag börjar få ont i halsen. inte bra.
sen så solade jag och passade lilla syster.
pratade med kusin och vi kollade på fina bilder, bloggar och annat skojjsigt.
chillat lite till.
fotat en massa (igen! har kommit in i happy-foto-times, eller nått. är nog vårens fel).
bakade fina (och himlans goda muffinsar/cup cakes) med kusin-vitamin.
grillade med folket på gården.
åt upp muffinsarna. yummy.

ja, jag fattar inte. tänkte ju sluta skriva om vad jag gör men nu gör jag det ju igen. hmm.

nu stannade det precis några moppeder utanför och massa folk började prata. läskigt. här i skogen brukar inte en människa synas till efter klockan åtta. hmm, hmm, hmm.

nä nu ska jag säga att jag ska sova. så känner jag mig lite duktig. egentligen ska jag sitta uppe framför datorn och nörda mig i några timmar till. är grymt sugen på att spela något gulligt spel och kolla xtra materialet på min dvd. ^ ^ vilket liv man har.

natti natt gott folk!
och nu fick jag en himla längtan att åka till baks till Paris, konstigt.



Kommentarer
Postat av: greta

man får aldrig för mycket av paris tror jag!

skulle du kunna skicka clown-hår bilder kanske kanske? tack!

2009-05-01 @ 01:50:58
URL: http://ohmydeer.blogg.se/
Postat av: ami

låter som en härlig dag, själv fick man stanna kvar i skolan för att göra klart rekvisitan till vår musikal... kul. men skulle vi hitta på något i helg, kan smsa sen.



kramkram

2009-05-01 @ 09:50:58
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback