4 april


hejhej!
idag har det varit soft, hade tänkt vara duktig och plugga lite, få det som måste göras överstökat. men så blev fallet icke.
vid halv ett-ett i förmiddags satt jag vid datorn och skrev ett inlägg här. hade precis ätit frukost och var lite nyvaken. iaf, mjukplast pappa ropar på mig att komma ut i hallen, jag är helt borta och frågar såklart varför. går ut och ser Ami stå i dörren. lite smått oväntat(när man bor i skogen är det sällan man får oväntat besök)! dessutom var jag fortfarande klädd i pyjamas...
ledsen jag inte skrivit något mer inlägg idag, som sagt, var ju inte sååå bredd på besöket. men det var trevligt =) alltid kul med folk!
ami, jag och några till skulle egentligen åkt till gtb idag, men ami fick inte av okänd anledning. menmen vi får ta det någon annan gång.
är lite små glad över att äntligen ha mer än fyra kanaler, haha, kan inte sluta zappa runt och glo i tre sekunder innan zappningen forsätter. läskigt..
slänger in en bild på min frukost, får se om det blir någon mer bild från dagen!



gud vad jag älskar värme och sol! och som sagt, egenfotat!

ha det så bra, pusshejjs!

Kommentarer
Postat av: ami

alltid lika trevligt med besök, men mamma fick pms på mig för jag trodde jag hade berättat att jag skulle åkt på lördag men jag hade inte det :(

dessutom tyckte hon det var onödigt med att åka till gbg på en lördag eftersom det tar 2h att åka dit... men tar vi det på studiedagen den 20/4 istället?

2009-04-05 @ 16:07:31
Postat av: fanni

yesbox! var mysigt, blev bara helt förvirrad x)

lätt att vi åker då bby!<33

men du (orkar inte svara på alla dina kommentarer så jag svarar på de här) vilken blogg är det som gäller nu? ^^ så man kan kolla in!

puss :*

2009-04-05 @ 16:44:05
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Postat av: ami

följ länken ^^

2009-04-05 @ 21:42:39
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback