7 april


hey,
nu har jag kollat igenom allt jag köpte igår och det blev ju faktiskt inte såå mkt iaf! om man ska vara lite mer exakt: ett par ljusa jeans (moa-släkting övertalade mig att köpa de, var lite väl tajta enligt mig, menmen. ska göras om till shorts!), två par blåa linnen, en röd-vit randig tshirt, en blå "superwoman" tshirt, lite underkläder, två väskor, två par vita skor, två bälten, lite bas grejer (typ smink, sminkborstar, nagellack osv), lite tuggummi, en mystigs värme-mask (fantastisk enligt moa!), lite hästsaker och...



... ett par nya hörlurar! (:
tror jag fick med allt.. tyvärr la ju kameran av igen, så jag hann bara fota lite saker. om jag pallar kanske jag laddar upp ngn mer bild.
mm, va lat man får vara!

annars händer det väl inget spec idag då, kanske ska iväg på ngn grillfest (typ?) vid ngn sjö. får se om jag pallar åka dit..

baba

Kommentarer
Postat av: viktor

nice bild! :O

fan vad mycket du köpte :O

2009-04-07 @ 15:40:43
URL: http://lillevicke.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback