8 april


goddag gott folk,
idag ska jag packa, städa, fixa med hästarna och sedan bär det av till näve, nyköping och ev stockholm! ska hälsa på släkt och vänner, alltid trevligt. självklart blir det lite shopping, om det hinns med!
nu har ju mormor och morfar äntligen skaffat dator och bredband, så jag kan nog blogga endel iaf.
nu måste jag diska och packa, fy vad jag hatar att packa.

bye!

p.s. lilla syster ville visst tillägga något:
¨åäööäkyjhhjhj¨k¨ljh nhfif8drrefuyfyytyyyyyy¨jjjhj'n'äjkijuyyyyyyyyyyyyyyi9iujjjjghfds,j,,

jag tror hon önskar er en glad/trevlig påsk =)
d.s.

Kommentarer
Postat av: ami

jag önskar dig å din syster dsjhaög jdafÖDSkjdsl lkdf, dvs glad påsk :D



sv ramlar: va? det är la rött, vad fick du blont ifrån?XD haha puss puss

2009-04-08 @ 23:00:11
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback