9 april


hejhej!
ledsen att det blir dålig med bloggandet nu, men det är lite irriterande att skriva när det sitter massa folk runt om och läser och kommenterar vad man skriver. mormor och morfar har precis skaffat dator, så det försöker lära sig allt. men det går sådär. innan satt de i 30 minuter och studerade "den fantastiska" bakgrunden på deras windows vista... ja du, ibland blir man orolig för mänskligheten!
igår kom vi fram vid halv åtta på kvällen, så då hände det inte mycket... idag har jag varit inne i Nyköping, är faktiskt född där. det var sjukt mycket bilar och folk, och även en liten marknad. trevligt! självklart kunde jag ju inte låta bli att shoppa lite, men bara lite, hehe.
blev en vit pälsmössa(var påväg att ta en rosa men kändes lite väl svåranvänt), en hallongodisgrej, en hallon/chocklad tryffel (båda från en mycket mysig te och kaffeaffär), en jättefin, engelsk, klassisk kopp med rosor på och en liten hårspray. Pälsmössan och koppen köpte jag på marknaden, var typ någon internationell marknad här idag. spännande! självklart kommer mössan från det "finska marknadsståndet" och koppen från det engelska. de fanns även ett grymt fint godisstånd, massor med färgglatt godis! men dock var ju priset liiite väl högt, 350 kr/kg! fyfan.
blir nog lite dåligt med bloggandet, men ska försöka lägga in lite bilder på det jag köpte om kameran fungerar.. hann ta typ två bilder innan den slutade fota. suck.

ha det bra gott folk och passa på att njuta av lovet!
puss :*

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback