!


sprang ut och hämtade posten och blev attackerad av katterna på vägen ut. de är hur söta som helst nu i vår vädret, så jag var tvungen och testa om kameran kanske hade slutat streja, han har ju lite beslutångest! och vilken tur, för han höll nog med om att det var perfekt foto-väder idag, för nu fungerar kameran igen!
så nu får ni stå ut med några oproffsiga bilder på lite blommor och stekarkatter.
och kom ihåg att det är massa copyright! egenfotat av mig.




ser ut som jag försöker strypa henne eller nått, men jag kliar henne (helt oskyldigt) under hakan. dessutom ser hon väldigt smutsig ut, vilket hon för ovanligheternas skull inte är.

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

gud ja :D ska bli hur kul som helst å se han i filmerna! btw, om du inte redan föjer bloggen via bloglovin så får du gärna göra de om du vill! (:

2009-04-03 @ 16:38:17
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

åh va roligt :) btw, sv kommentarer försvinner i bloggstystemet så skriv inte sv (: för annars publiceras de ej

2009-04-03 @ 17:51:02
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback