SOMMAR och film


jag vill ha sommar! det är så underbart, jag tror inte jag behöver förklara. så jag slänger in en härlig bild från sportlover som spenderades på ett härligt Fuerteventura!!



på bilden ser du även en liten uppmaning till vädergudarna (;

jag har länge tänkt (och gjort men de har försvunnit...) göra en lista på filmer man måste se innan man dör. så nu tycker jag du ska vara riktigt duktig och skriva vilken/vilka din favorit filmer eller om du är som mig (kan jag inte välja en har ju typ 1 miljon favoriter) så skriv bara ner några filmer man absolut måste se.
tack allihop!

nu ska jag ut med fettohästen<3 och plugga historia och vara lite sur, för att det inte är sommar NU.


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

inte just exakt dessa bilder, de tas drygt 2000 bilder i en fotogafering och flera stycken per sekeund. Outtakes bilderna är alltså nya,

2009-04-15 @ 18:34:12
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: ami

säg nån som inte vill ha sommar, men vet du vad?? jag har inget gips längre! WOHO!



för övrigt tycker jag att du ska se ronny och ragge, har en samlings-dvd hemma ;)

2009-04-15 @ 18:45:27
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Klaraa

Twilight? :'D Fast jag vet rdan att du sett den menmen xD New moon! :D Och control den är megabraa! :O <3

2009-04-15 @ 21:22:11
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback