spökhästar


rubriken säger väl allt... x)



fetto L8 springer, gillar bilden även om det är dålig skärpa. hon ser lite lagom enorm ut, haha
det enda jag gjort med bilden är att göra bakgrunden gråare och gjort bilden mindre =)



mini, söt som vanligt och försöker springa...
super dålig bild så jag vet inte varför jag laddar upp den... i alla fall, samma redigering som på övre bilden.



favvo bilden från idag, Pi ser så grymt busig ut p: även en dålig bild, men bland de bästa. var för mörkt för att få bra skärpa, eller för lite solljus i alla fall.
helt ofixad! sötis häst<3

och alla bilder här är egen fotade av mig, så sno inte TACK! =)


Kommentarer
Postat av: Klaraa

Söta hästar! :D

2009-04-28 @ 16:36:38
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Postat av: Klaraa

Sv: OME OME OME! ;) HUR OCH VART!? :O

Jag är så jävla avis! D: Jag var inte med i nån sån tävling för jag tänkte lix äsch man vinner ju ändå inget, MEN DAAAAAAMP! D:

2009-04-28 @ 18:01:30
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback