tattos


först ville jag absolut inte ha en tatuering, men nu börjar jag gilla de mer och mer. jag tycker fortfarande det är fult med människor som har tatueringar över hela kroppen, men en liten här och där är inte fel.



koi fisk!

mina favoriter bland små tatueringar är just nu en klassisk, japansk koi fisk. de är grymt söta! jag gillar även små tiger tatueringar, även de gärna japan/kina-inspirerade. själv tycker jag det är grymt snyggt, även lotus blommor och små meningar kan vara riktigt fint.
vad tycker du om tatueringar? skulle du kunna ha en tatuering?



collage på snygga bilder på blivande tiger tattos!

alla bilder i det här inlägget är från google.

Kommentarer
Postat av: viktor

du å tatueringar x)

2009-04-07 @ 15:39:05
URL: http://lillevicke.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har kommit på att jag vill ha ett PEACE-märke typ på axeln :)

2009-04-07 @ 19:50:51
Postat av: fanni

viktor: haha, ska du säga! p:

emma: fan va nice det låter!! små tatueringar tkr jag faktiskt är riktigt snyggt =)

2009-04-08 @ 00:02:10
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback