29 april


goddag,
idag hade jag riksprov i spanska. ganska jobbigt eftersom det hela skulle ta lite mer än 2,5 timmar (om jag räknat rätt)... var tre delar, samma som i andra nationella prov.
eftersom jag blev klar ganska snabbt fick jag även håltimma i nästan tre timmar. var bara fysik och kemilektion kvar, jättekul dag... slutade i alla fall en halvtimme tidigare än vanligt. =)

käkade glass och övningskörde, och sen när jag kom hem hittade jag en trevlig överraskning:



tack så himla mycket (vann dvd:n i en tävling!)!
tror jag måste kolla på den nu, haha, men har matteprov imorgon jag tänkte plugga på, hmm. vad väljer man? lätt val för vissa (a)

som vanligt hann jag också leka lite med Nikke-Nikon, så jag slänger väl in någon bild (;



Kommentarer
Postat av: ami

grattis! (tror inte att jag sa det innan..)

2009-04-29 @ 21:37:56
Postat av: TwilightAddicted

Jag vann också Twilight DVD:n i en tävling :D Vilken tävling vann du din i? :P

2009-04-30 @ 14:49:13
URL: http://twilightaddicted.devote.se
Postat av: Mia

msn, nu?(:

2009-04-30 @ 14:50:48
URL: http://miianilsson.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback