3 juni


tjosan sa,
jag var som sagt i skolan idag och det gick ju bra. överlevde i alla fall!
nu är det bara imorgon (kl 8.15-14.00), fredag (en lektion) och halv dag på måndag, eller tre lektioner kvar tills det är sommarlov för mig! så gött. sen ska jag iväg på mini-vandringstur med klassen två och en halv dag med. men det är ju ingen skola direkt. mest kul.
hemskt nog har mina lärare lyckats trycka in fyra, ja 4, prov på en hel och två halva dagar! suck....

nu ska jag sluta tjata om skolan, hehe, ha det bra!

nu ska jag äta home-made pizza (äter inte "köpe-pizza")! yummy.

Kommentarer
Postat av: mia

SV: okejj^^

2009-06-05 @ 20:01:02
URL: http://miianilsson.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback