5 juni


hallå!
idag var det en väldigt kort, men jobbig skoldag. hade bara två lektioner, så jag slutade vid halv elva. nice! dock gjorde jag två prov, tror båda gick helt ok.

vid halv ett åkte alla människor och även jag in till "den stora staden(...) Värnamo". tänkte köpa en fin klänning till avslutningen + Emils student + midsommar. jag är en fattig flicka så jag tänkte använda samma klänning hela tiden, är ju olika människor med så, hehe.
hittade tillslut en på H%&M, vit och röd randig. väldigt söt! hittade även lite annat fint på Lindex, fattar inte vad som har hänt. bortsett från det senaste halvåret har jag i princip inte varit inne där innan. kändes som en tantbutik, men numera tycker jag det är en fin tantbutik!

tänkte ladda upp bilder på det nu, men datorn håller på att dö..

hörs!

Kommentarer
Postat av: Ami

måste också hitta en sån klänning..

Fanni, ska vi leka nångång i veckan? :>

2009-06-06 @ 10:27:06
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback