6 juni


god kväll!
de senaste timmarna har jag ägnat åt att spela "värsta språket" och galen panna. väldigt trevlig kväll med mys-tjejer.
vi hade mängder med intressanta personer vi var på galen panna, hehe, jag var Snape (svårt eftersom alla andra just den gången var typ före detta lärare. kusinens idé), Kalle från Kalles kvaiar (typ omöjligt att gissa, kusins idé såklart) och (din mamma) Karin, fast det borde vara min mamma.. a ja. jag var någon mer, men vem det var har jag glömt.

tidigare idag var i alla fall lilla syster bus, mamma och jag i a-torp. jag tänkte det kunde vara kul för lilla sis att åka karusell för första gången! och hon gillade det! dock fanns det fyra karuseller (som alla såg väldigt hemma byggda ut...) att välja mellan, hon valde en stillsam jeep tur. inte en klassisk karusell, men men.
hon köpte även en lott och fick dra upp ett mjukisdjur, en grön och gul and som syster genast döpte till Pippi. passande. sen ändrade hon namnet till Dolly, vilket hon redan kallar alla sin andra dockor. och vart har hon fått Dolly ifrån? :P

nu ska jag sluta tjat. lite bilder dyker nog upp imorgon, god natt!


Kommentarer
Postat av: Ami

DU VAR ZAC EFRON! :D Tack för kvällen f.ö <3

2009-06-07 @ 09:13:16
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: erika

sv; aw,tack ska du ha:)

allt bra med dig annars?

2009-06-07 @ 16:50:56
URL: http://ouppie.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback