9 juni


hejsan hoppsan!
idag var jag hemma eftersom alla mina lektioner var inställda, imorgon är alla utom EN lektion inställda. hata svenska lektioner! min underbara (hör du ironin?) svenskalärare tvingar min lilla klass att gå dit för att ha betygsamtal, vilket kommer ta ungefär 10 minuter per person. känner mig så glad på att åka dit för det...

idag var det väldigt mysigt, jojja dök nämligen upp vid två någon gång! vi pratade en himla massa och kollade sen på film, först Twilight och sen Batman The Dark Knight igen. kärlek till filmerna asså.

btw, nu när jag skriver om filmer som Heath Ledger är med i så har jag bestämt mig för att köpa alla filmer han hann göra. han dog/begick självmord i slutet av inspelningen av Batman. rykten säger att han blev galen pga sin karaktär och det var därför han nu är död, andra säger att det var för att hans fru lämnade han. om jag inte minns helt fel.
i vilket fall är han, enligt mig, en underbar skådespelare och otroligt snygg.

och nu när jag talar om underbara och snygga skådisar tycker jag vi säger grattis till denna UNDERBARA varelse!




GRATTIS!

ha en trevlig kväll, puss :*

Kommentarer
Postat av: erika

sv; jag förstår, hoppas du blir bättre snart!

med mig är det fint :)

2009-06-10 @ 05:46:32
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Ami

Jo, Fanni jag blev mycket upprörd över vad du skrev :P Men jag vill också träffa Jojja! xo Och förresten har du sett Depp i Cry baby? kanske inte så bra film men åh så fin han är!

2009-06-10 @ 16:43:16
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback