gårdagens inköp


tänkte ju visa vad jag köpte igår, inte så mycket men lite i alla fall.



köpte lite mystisk vegetarisk special mat från en Hälsokost butik...



från Lindex: rosarutig skjorta 49 kr (ordinarie pris 199 kr), ljusa jeans 99 kr (ordinarie pris 199 kr) och konstig, röd bh 99 kr (kom inte med på bilden som du kanske ser).
skjortan är enorm, och jag tänkte ha de som klänning. eller med jeans shorts under, så mysigt en varm sommardag! och måste säga att skjortan ser inte så kul ut på bild, men den är betydligt finare på och irl.



från H&M: klänning 249 kr. köpte även en deo, men det känns ju inte så kul att kolla på.
klänningen tänkte jag ha till skolavslutningen, så nu är jag på jakt efter ett par vita pumps eller kanske ett par röd/vita kilklackar?



sen kunde jag inte låta bli att köpa en liter jordgubbar, de hade till och med sänkt priset med 10 kronor. årets första (färska i alla fall) jordgubbar!

ha det så bra idag, puss


Kommentarer
Postat av: erika

åh så gott med jordgubbar :) söt blogg har du med

2009-06-06 @ 15:06:12
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Fanny

tjusig klänning!

2009-06-25 @ 21:33:30
URL: http://magicmirror.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback