sol, hav, salt hår, igelkottar och mer sol

hej igen!
det var länge sen, ursäkta. har helt enkelt haft fullt upp och ingen lust att blogga. men det är på sätt och vis bra, att jag har mycket för mig alltså. sist jag skrev ett blogginlägg, över en vecka sen, var också sist jag satt vi en dator. bortsett från tisdagen för en vecka sen, då jag kollade på film.

nu ska jag inte skriva så överdrivet mycket hade jag tänkt mig, får se hur det går. kan väl sammafatta den sista vecka såhär:
måndags (22/6) - hämtade en vagn till min lilla häst pi, tusen tack annie!!
tisdags - åkte upp till mm&mf! så underbart trevligt. värmeböljan och mitt arbetsläger börjar!
onsdag - träffar min släkting eva och går på cafékväll. så mysigt, 40- och 50-talstema. mm sjunger  och mf spelar!
torsdag-fredag - jobbar, umgås med mm&mf och leker så mycker som möjligt med min favortit människa julia<3
lördag - hamnfestivalen!! kul kul, massor med loppisar, marknader och folk. stod och sålde lotter för röda korset, ibland är jag en duktig flicka. lyssnade även på mf som spelade så bra, en redig trummis är han.
söndag-måndag - åker med julia och hennes familj ut på havet! de har en underbar, stor, motorbåt i en otroligt vacker röd-brun färg. tältar på en ö. massor med simmturer runt ön och till andra öar, fiske"jakt" och utforskning med julias söta små syskon. totalt underbart.
tisdag (idag!) - ännu mer jobb (har tjänat ihop på ett ungefär lite mer än 1000kr. nice!) och även igelkottsäventyr!

mer om igelkottarna kommer imorgon eller något sådant. det är ett inlägg du helt klart inte får missa.

för övrigt har det varit extremt varmt och underbart väder. strålande sol i över en vecka, och lyckligtvis har jag blivit riktigt brun! i alla fall om armarna, ryggen och anisktet (vilket är fullt med fräknar. sommrigt).

nu ska jag se till "mina foster bäbisar"! de du (-;

Kommentarer
Postat av: Ami

Din korv, du missar våran grillarkväll :C

2009-07-01 @ 17:33:49
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0