sommar och regn


hej igen!
jag har inte suttit vid en dator på en halv evighet. känns i alla fall som det.

de senaste dagarna har jag gjort en stor, stor sommarhage till mina små hästar. mycket att göra så det har tagit en massa tid. nu är den i vilket fall klar, och jag ska flytta de imorgon.
får se om jag hänger med på fest eller "firar" hemma med familjen imorgon eftermiddag/kväll, det är ju midsommar!

har även varit med mysiga människor en massa också! och sett väldiga mängder film, trevligt värre.

nu ska jag nog sova, vaknade vid åtta och börjar bli lite trött. var ute med L8 (min stora häst) och hade med Pi (min lilla ponny) som handhäst, dvs jag släpade Pi bakom mig och L8... :d ja ja, inte lätt när benen på den ena är tre gånger så långa.

god natt! :*

p.s. såg att jag hade glömt laddat upp den här gulliga bilden på min lilla tjocka gullegris (fast jag måste säga att jag mest tycker han ser fet och sur ut på den här bilden..)!
visst är han fin med en blomma på huvudet?

d.s.

Kommentarer
Postat av: Ami

Haha, om du ska festa får du nog dra ner till Halmstad! :P Själv ska jag fira med Isaboll och Lindalol.



sv: alltså, jag funderar skarpt på att offra en dryg tusing till en festival, men jag vet inte. de pengar jag tjänar nu i sommar ska gå till min studieresa till japan.. fast måste ju försöka fixa stipendier med.

2009-06-19 @ 12:07:44
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken gullig kisse!



Sv: Vad kul att du lyckades hitta tidningen. Det är jättefina postrar i den. Jag måste jobba på att få upp ett par på väggen. :-)

2009-06-19 @ 12:40:42
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: h

haha sötnos

2009-06-23 @ 13:03:50
URL: http://halshammar.se
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback