en riddares historie


haj hå!
nu är jag hos min mormor och morfar, kom hit igår kväll efter att först ha firat min sysslings student. det var trevligt! massa god mat och roligt folk! och mycket släkt jag inte sett på kanske 10 år. alltid lika spännande när någon gubbe kommer fram och försöker snacka lite:
"Nämen är det inte lilla Fanny? Va stooor du har blivit. Oj så lång du är! och visst känner du igen mig?"
"Ehh, host, självklart känner jag igen dig.." (viskar till moa, en annan släkting 2 år yngre än mig: "vem är det?")

ja. vacker efterkonstruktion på mina samtal med okända släktingar.

juste, tänkte ju säga att jag såg En Riddares Historia igår, på bussen! den var faktiskt väldigt mysig, och en del av mitt hjärta bara älskar Heath Ledger och alla roller han gör. och det faktumet att han är död gör ju bara att jag älskar han mer. sorgligt.

nu ska jag käka frukost, gud vilka morgongpigga människor de är här!

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback