12 maj


hallå,
missade visst att posta det andra inlägget jag skrev igår... woops, smart!
i alla fall, idag har jag haft matte b nationellaprov. det var direkt på morgonen och höll på i FYRA timmar framåt! pust.
men sen slutade jag redan 12.30, jätteskönt. och så blev jag klar lite tidigare, så vid ungefär halv/kvart i tolv gick jag.
följde med erik, sebbe och smulan till bankomaten och en bit på vägen till ica. skulle hem så jag gick till busshållplatsen och väntade.

lite senare ska jag iväg och hämta Gunnel! min moped. kul kul =)
nu sitter jag och leker i photoshop, får väl se om det blir något bra så jag kan lägga in det här..

hejjs svejjs


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback