13 maj


hallå!
igår (onsdagen den 13) bakade jag cupcakes på kvällen!!



visst blev de fina? alla är olika, blev 15 st totalt. den på bilden är en av mina favoriter, ser ganska rolig ut.
dock blev frostingen inte jättebra, så det är inte så "cupcakeigt".. men det får jag ta och fixa tills nästa gång.

skolan var lång och allmänt tråkiga lektioner. tur att man har roliga och trevliga folk i klass att snacka med!
på eftermiddagen körde jag med gunnel till anderstorp för att köpa ett lås, nya backspeglar, en pump och varma motorcykel handskar och även pumpa däcken. hittade det mesta och fick beställa lite, och sen när jag skulle pumpa framdäcket small det till mindre än 10 cm från mitt öra. aj... däcket sprack typ 15 cm, inte såå bra! :S men gubbarna på affären var jättetrevliga och hjälpte mig.
sen var ju bara det lilla problemet hur jag skulle komma hem. de hade inte däck i rätt storlek.

så nu är jag gunnel-fri. tråkigt som attan! men förhoppningsvis kan jag hämta hem henne imorgon! och för er som har missat det är alltså gunnel min "nya" moped. hehe, bild kommer snart.

ha det gött :*


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback