16 maj


tjo,
idag var man i gvd och köpte mer presenter. hu pu, massa folk som fyller år nu i maj.
btw, väldigt kul att norge vann melodifestivalen! hehe, var ju tvungen att se det.

jag har inget att skriva, så jag laddar upp en bild istället som jag precis fixade till! snälla säg nu vad du tycker om den. och om du tycker den är as ful, så skriv varför med. så jag kan göra det bättre.



ljus med hjärtan!

nä nu måste jag faktiskt sova. ska upp vid 07.30 imorgon bitti och gratta mamma. sen ska vi åka på födelsedags utflykt..! kan väl bli kul.

på tal om inget har jag blivit "vegetarian" eller icke köttätare som min kusin så fint säger. dvs att jag äter fisk men ingen typ av kött..

god natt!


Kommentarer
Postat av: ami

hur fick du till de dära hjärtanen? pensel? :O

2009-05-17 @ 10:16:06
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej men oj, nu blir Erik glad :D

2009-05-17 @ 10:17:06
Postat av: fanni

sv emma:

haha blir han säkert! :P

fast jag gjorde det inte direkt för hans skull...



hemma från tyskland? =)

2009-05-17 @ 22:40:45
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback