17 maj


god kväll,
idag var det mycket som hände. men ändå inte..
väcktes vid 07.30, puh! alldeles för tidigt. sen var det firande av min moder hela dagen och vi åkte, hela familjen, till visingsö. det är väldigt fint där.
massa bilder kommer! blev faktiskt några riktigt fina.
tror vi kom hem vid 19-tiden och då var det bara att sätta igång att göra klart tårtan och laga massa mat.

imorgon är det skola och jag ska köra Gunnel för första gången till skolan. spännande, dock vet jag inte om jag orkar köra hela vägen. lär ta nästan en timme, hon är ju ingen racerbil direkt.

nu är jag faktiskt ganska trött, sov 3,5 timmar inatt. woops! om det är väldigt fel stavat och sånt så är det som sagt för att jag är så trött, hehe

ha det bra, och god natt med er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, älska Gunnel :)

2009-05-18 @ 11:21:50
Postat av: fanni

sv emma: haha visst är hon underbar! :D

2009-05-18 @ 13:00:15
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Postat av: ami

Vilken lyckad Gunnel-tur det blev thumbs up

2009-05-18 @ 20:38:48
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback