18-20 maj


hejsan människor och allt vad ni är!
bloggandet har ju gått lite sådär på sistone... har bara helt enkelt inte haft tid till det. jag vet inte riktigt vad jag gör av dagarna och all tid, men en massa går ju åt till skolan och pluggande nu på slutet av året. alltså skolåret då.

i alla fall sjukt gött med ett "mini lov"! är en hel vecka kvar, nästa vecka är fyra vanliga dagar + en idrottsdag. och vecka 24, sista skolveckan går jag bara en halvdag! två och en halvdag ska jag nämligen på "utflykt" med resten av klassen och vår lots carsten till båstad, eller något runt där vid.

haha, måste säga att scrubs är underbart ibland! sitter och kollar lite på det nu.

aja, det har inte hänt så mycket det senast dagarna.. i måndags skulle jag åka Gunnel till skolan men eftersom det regnade så var jag tvungen att leta efter mina regnbyxor.
självklart hittade jag de inte och åkte nästan 20 minuter senare än vad det var tänkt så jag fick irra mig igenom anderstorp och åka hela vägen till skolan.
det tog nästan en timme..... och när jag väl var framme rann det vatten från mina byxor. det är ingen bra idé alls att åka moped i regn utan regnbyxor.
dessutom var jag blöt om tårna hela dagen.

nu ska jag fira att det är lång lång helg!
imorgon måste jag väl dock plugga lite... massor med prov och sånt jobbigt.

ha're så bra alla!


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback