21 maj


hej hej,
känner mig lite nördig men har fixat med Gunnel större delar av dagen. ägnade ganska många timmar åt att slipa bort rost från henne. hon blev helt klart finare. hann även åka en sväng till b-ryd och köpa lite sprayfärg så jag kan spraya när jag haft på anti-rost sak.
hoppas det blir bra, med Gunnel alltså.
just det, min kära mjukglass pappa råkade ta sönder någon skruv till styret, så nu är det helt löst och går inte att få fast....... jättebra!

ja ja, nu ska jag sluta snacka om Gunnel. hehe. förövrigt kom det lite folk hit idag, jobbigt värre eftersom det bland annat är tre bröder 4 år till typ 10 år. as jobbigt.. lite kul, men bara lite.




tänkte det kunde vara trevligt med lite mer cupcakes bilder! mm~

natti

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback