22 maj


hejsan hoppsan!
dagen har varit ganska händelselös fram till kvällen. hela, nästan non-stop, förmiddagen och eftermiddagen städade jag hela övervåningen + mitt egna rum. det tog sin lilla tid det.
sen vid 6-7 tiden dök linda, isa och ami upp, med lite mat till vårt improviserade knytkalas och lite filmer. kusin var såklart med. vi lagade mat, åt, tittade på Casanova (har redan sett det, men den är rolig så) och kollade lite på tv. klockan var inte mycket och så kom jag på att mjukglass pappa har laddat ner The dark knight till mig! båda filmerna var nerladdade, men tdk hade helt klart oväntat grym kvalité. wow, det fanns till och med svenskt tal.
måste erkänn att jag är lite småkär i våra nya högtalare till tv:n. massor med bättre än ljudet som finns på tv:n.

är lite läskigt här nu (här = mitt rum). det är så lite saker och kläder på golvet...

nu ska jag läsa mer bloggar och sånt kuligt,

hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Ami

Trevligt att träffa alla (även om ni som vanligt stötte ut mig ;() men blev lite besviken när jag såg Dark Knigt... trodde det skulle vara mer aaah! och mer våld :/

2009-05-23 @ 10:54:42
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Isa

tack för en trevlig kväll! måste instämma gällande allt det där om teven plus att filmen var ännu bättre när jag såg den nu än förra gången, av någon anledning. och så blev jag ju av med min tonfiskfobi :)

2009-05-23 @ 16:14:57
URL: http://isanoor.wordpress.com
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback