23 maj


god kväll, eller kanske god natt?
det blev i vilket fall "män som hatar kvinnor" i Jkp! extra trevligt eftersom jag hann med lite shopping (bilder kanske kommer imorgon när kameran vill samarbeta) och sushi. mm!
filmen var bättre än vad jag trodde. väldigt bra för att vara en svensk film, jag måste erkänn att svenska filmer brukar vara lite sådär. men den här var faktiskt bra. lite våldsam och hemsk då och då, spännande om man ska kolla på publiken (var mest gamla tanter som hoppade en halvmeter. själv var jag lite oroliga för att de med skulle få hjärtinfarkt.. som en av gubbarna i filmen.), men alla tanter i biosalongen överlevde vad jag kunde se.

just de, tänkte ju skriva vad jag lyckades hitta på en timme. vi var lite sent ute...
blev i alla fall en jättemysig byxdress (shorts) från Gina. den var på rea och det fanns bra en kvar så tyvärr är den väldigt stor, men men! sen lyckades jag äntligen hitta en mascara jag letat efter i snart ett halvår..! lycka. blev även lite annat smått från H&M.

nu ska jag kolla om jag fått svar från kommunen angående sommarjobb. annars får jag väl flytta in hos mormor och morfar och rensa ogräs större delen av sommaren.
inte helt fel det heller...

natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ami

Om några år kommer jag också vara en av de dära tanterna som hoppar en halvmeter upp i luften på biografen :(

2009-05-24 @ 09:36:42
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: fanni

sv ami: asså ledsen att behöva säga det. men du är redan en av "de dära tanterna som hoppar en halvmeter upp i luften på biografen"! haha, men du är söt iaf! <3 puss på dig :*

2009-05-24 @ 22:31:30
URL: http://[email protected]
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback