3 maj


hallå,
idag har det hänt väldigt lite. jag gick igenom nästan alla mina bilder! det är många de... bilderna ligger på en fristående hårddisk och de som inte får plats på cd/dvd skivor. ganska många bilder, trotts att ungefär hälften av mina bilder har försvunnit pga åska mm.
i vilket fall hittade jag mycket kul, hehe. och just nu håller jag på att fixa ett collage på "Bäbis genom tiderna" (min katt). han var grymt sjukt söt som liten, och såå liten.

resten av dagen har jag ätit och städat/sorterat på mitt rum och i min garderob. ett evighets projekt, men jag har i vilket fall lyckats betala lite gamla grejer och skickat iväg massa viktiga papper osv. alltid skönt att få sånt gjort.

jag har kommit på att tradera.com är ett väldigt kul ställe! har bjudit hem tre saker nu i helgen, kommer nog nu i veckan. spännande spännande.

bild från veckan som va, kommer inte riktigt ihåg när. från i onsdags eller kanske tisdags, hmm.



godnatt med er, hörs i morgon! :*

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback