4 maj


hej hå,
idag blir det inget kul inlägg. eller inget speciellt i alla fall. mest personligt.

dagen har varit allmänt seg, skola, skola. allt gick ju ganska bra och jag fick tillbaks typ nationella i spanska. gick bättre än vad jag trodde (vad säger du ami om hörförståelsen? :P ).

jag har mest gått omkring och tänkt idag. som jag börjat göra en massa efter att jag är hos en kurator nästan 1 gång i veckan.
det är oftast inte bra för mig att tänka, låter lovande men det är så.. jag är glad när jag inte tänker. det är därför jag är så blond på insidan ^^
men om man nu ska vara lite seriöst känner jag att jag behöver snacka med någon, väldigt mycket med. kuratorn är tyvärr bortrest den här veckan, och det känns inte alltid direkt som om man kan prata om allt. eller... hon förstår en inte alltid. dessutom känns det lite b att hon får betalt för att sitta och lyssna på en...
aja.
nu tror jag att jag måste ut och hitta på en låtsats kompis som jag kan prata med. typ. och så ska jag hoppa lite. det är kul.

jag är lite konstig nu, ni får ursäkta mig, men det är mycket i mitt huvud nu. vet inte hur personlig man ska vara i en blogg, så om någon människa vill lyssna på mitt snack så kan ni ju messa mig.




hittade en fin bild, är från i påskas. inget ps.

ha det prima ballerina, hejjs

Kommentarer
Postat av: ami

åh! hela hörförståelsen kan hoppa upp å ta sig!!.. BADLY! blir att lyssna å se spanskt en tid framöver...



DESSUTOM slipper jag spanskan imorgon!! ha ha.



kramkräm

2009-05-04 @ 19:30:58
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Emma

du vet väl att jag alltid har ett öra till låns om du vill??? kram

2009-05-04 @ 19:38:04
Postat av: fanni

sv emma:

åh tack så mkt <3 jag tror jag ska låna det örat någon dag! pusskram

2009-05-04 @ 21:10:41
URL: http://fannytomen.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback