6 maj


skola idag, tråkigt läge.
har ägnat stor del av dagen av att oroa mig för min Bubbi, och nu är jag fan riktigt orolig. var är människan!?
igår kväll sa hon att hon skulle komma idag till skolan, men hon kom inte. så jag har skickat massa sms till henne och ringt flera gånger. vanligen svarar hon alltid direkt, men hon har inte hört av sig på hela dagen. jag har ringt på hennes hemtelefon och lämnat röst meddelande på hennes mobil. men inget svar.
jag kanske bara låter överdrivet överbeskyddande, men jag är faktiskt orolig. har det hänt henne något?
okej.. nu ska jag inte snacka mer om det, hon dyker väl upp imorgon. då jag för övrigt ska göra engelska nationella hör- och skrivdelen.

nu ska jag leta efter mer fina objektiv till min kamera,
natti

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback