7 maj


hej hej!
idag gjorde jag engelska nationella, hör och läsdelarna. gick helt okej.
sen var det håltimma i 2 timmar ungefär, och sist matte lektion. ganska hemskt att jag ska göra matte b tentan i början av nästa vecka! känns absolut inte som man har koll på allt.
min helg kommer bestå av matte pluggning, modevisning på fredag (i båstad!), massa fika med mormor och gammel moster och moped-köpning!
äntligen (sådär 2 år senare) ska jag få en moppe!
eftersom att min mamma ska köpa den åt mig har hon ganska många, jobbiga, krav. till exempel får jag ingen eu-moped och så får jag inte trimma den...
är lite sugen på någon av de här:







är de inte ganska charmiga? haha :P

nu ska jag duscha och sen sova, godnatt


Kommentarer
Postat av: ami

hihi, lite efter :P hade en mörkblå mustang innan.. liknar lite som dem på bilderna, lycka till med körningen!

2009-05-08 @ 16:07:38
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: TwilightAddicted

SV: Hehe, det är lugnt :) Varsågod :P



Fräna ;)

2009-05-08 @ 22:55:27
URL: http://twilightaddicted.devote.se
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback