god morron


go morron gott folk!
idag är allt helt ok med mig. ifall nån skulle bry sig.

jag vaknade vid halv åtta, sjukt, men vägrade gå upp. så jag lyckades somna om och gick upp vid nio istället. det känns ju i alla fall lite mer mänskligt.

blev english breakfast idag! yummy. scramble eggs är väldigt gott. :P
slänger in några bilder (jag använder just nu min morfars gamla objektiv så bilderna blir lite "gryniga" eller vad man ska kalla det..)





oboy med marshmallows! gott gott

även om jag inte är något stort fan av Pink älskar jag hennes låt "dear mr President". den är väldigt fin, texten är värd att lyssna på. jag har ju fått spotify nu så jag sitter och lyssnar på allt möjligt kul jag kan hitta.
tips?

nu ska jag komma på något kul att göra. hmm...

Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback