helgen


hej alla!
har ni saknat mig? det var i alla fall väldigt länge sen jag skrev ett inlägg.
jag ska ladda upp massa bilder och sånt från helgen, har varit en väldigt trevlig sådan.
i fredags var jag på modevisning i Båstad, min kusin som går första året på en privatskola. med inriktningen mode och design, så det var treorna som höll i det och det var folk från alla årskurser som hade gjort kläderna och gick. riktigt trevligt, otroligt fin lokal och mysigt med utflykt och så.
på lördagen hände väl inget specielt, var på en loppis med ami och kusin. tevligt, blev lit kär i två saker (bilder kommer!). kan, för att göra er mer nyfikna, säg att den jag har en bild på var en blomkåls outfit med hatt och allt! haha, helt underbar. dock lite svår buren...
och så var ju mjukglass pappa och jag och kollade på en jättesöt, gul, lite moppe! blev lite småkär även om den är lite rostig, silvertejpad och så, men den var så söt så! ska hämta hem moppen på tisdag! så innan dess måste jag döpa den, kanske kan lägga ut en bra bild på den här, så får ni hjälpa till? =)
på något vis tycker jag det ser ut som en gul-gullig-liten-Gunnel. fråga inte varför, haha

nu måste jag gå, hinner inte skriva mer. måste äta frukost, ska snart till skolan.

ha det bra alla, puss kram



måste bara visa er den bilden, jag tycker den blev sjukt snygg! gjort om en massa i photoshop, men grunden är samma som från början.. har den som bakgrunds bild på min dator nu, fast utan någon text på och med hel svart runt om. jäklar va fin den är (a) haha


Kommentarer
Postat av: ami

JAA, TÄNK FÖR ATT JAG HAR DET! (eller ah, lite i alla fall) ser fram emot bilderna från modevisningen+blomkålen, ååå vettú va? när du har införskaffat dig din moppe sen kan vi åka tillsammans, ha ha ha!

2009-05-11 @ 17:19:13
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback