tradera mera!


har varit inne lite på tradera igen, hehe, men det är faktiskt kul!
sist köpte jag 3 paket med berlocker, väldigt fina och är massa nöjd.
nu har jag precis bjudit hem en bordstablett med Mumin! jag måste erkänna att jag är lite små kär i han, Mumin. så himla fin! dessutom gillar jag saker som man kan tänkas ha i sin framtida lägenhet..

så jag tänkte bara säga att om ni har tråkigt tycker jag ni ska kolla in på tradera, kanske hittat ni något spejsat du inte visste att du behövde? ;)

tänk bara på att det är lätt hänt att hela sparkontot försvinner på ett knapptyck...









så fin man får vara då! olika versioner på Mumin.


Kommentarer
Postat av: ami

finfina bilder du, på tal om framtid.. hur går det med våran gemensamma blogg? XD

2009-05-15 @ 21:45:51
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback