f

Fannytomen behöver hjälp.
I inlägg "d" så ser ni en liten tjock ponny. Denna ponny, och jag, ska på utställning om si sådär en månad. Dock har jag allvarliga problem, i-landsproblem av hög grad. Jag måste nämligen köpa en grimma eller ett visningsträns som passar till henne. Det är en väldigt viktig detalj (JA jävla i-landsproblem!) så jag vet verkligen inte vilken det ska bli.
Pi borde ha en grimma i brunt, men svart och vitt är med okej. Helst läder, och jag tycker det är snyggast utan så mycket detaljer på (det får inte sticka ut, det är ponnyn som ska synas, grimman ska bara "hjälpa till").

Okej, här kommer ett litet collage;
Jag har ingen rättighet till bilderna, alla bilderna är lånade och under så länkar jag till sidorna de kommer ifrån.



1. Vit visnigsgrimma, 39 kr.
2. Svart lädergrimma,  98 kr.
3. Svart lädergrimma, 129 kr.
4. Svart lädergrimma, 129 kr.
5. Svart visningsgrimma, 239 kr.
6. Rosa tigergrimma, 299 kr.
7. Brun lädergrimma, 179 kr.

Och så kommer vi till nästa problem, grimskaft med (bild 9) eller utan (bild 8) kedja?

8. Mrk brunt (finns även i svart) läderkoppel (till hund, haha!), 109 kr.
9. Svart (finns även i två olika bruna färger) kedjegrimskaft, 225 kr.

Nummer 6 är mest ett skämt, haha, jag tänker inte ha den i alla fall! Det är ett exempel på en sån grimma jag inte vill ha på utställning!

Så vilken grimma tycker ni passar min fux bäst?


Kommentarer
Postat av: anna

3 eller 4!

2010-08-15 @ 13:01:52
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0