ciao!

Lànge sedan var det sen sist jag skrev, men jag blev pà ett sànt skriv-humòr igàr och det sitter kvar àn. Sà varfòr inte skriva ett inlàgg hàr, pà min gamla blogg? Jag letade efter bilder (att visa fòr mina slàktingar hàr ner i Italien), och dà kom jag pà bloggen. Klickade mig in och bòrjade làsa massa gamla inlàgg, och sà kul det àr! Fòr er som làser den hàr bloggen, nu finns det vàl ingen som gòr detta, àr det nog en av vàrldens tràkigaste bloggar. Men fòr mig sjàlv àr det faktiskt himla kul! Inte bara det att det àr skònt att skriva av sig lite ibland, utan att det àr intressant och jàttekul att jag kan làsa exakt vad jag gjorde, tànkte och tyckte fòr ett àr sedan!

Jag har glòmt bort vad jag tànkte skriva i bòrjan av inlàgget, men ja... Sà kan det gà!

Pà àterseende!

UPDATE:
Haha! Har ràttat detta inlàgg kanske 4 gànger nu, ack sà svàrt det àr att skriva pà svenska nufòrtiden!! Pà òver FEM mànader har jag bara skrivit tvà skolarbeten pà svenska och undertiden har jag inte skrivit nàgot mer fòrrutom lite trams pà Facebook. Oj oj, sà det kan gà!


Kommentarer
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0