2221

Jag borde sova nu, men här sitter jag med tårar i ögonen. Jag älskar denna man på ett sätt som man bara kan älska en person som man tycks känna så bra men som man samtidigt inte vet ett dugg om. Alla ska väl någon gång i livet fall för en skådespelare.
Jag hoppas nu ni inte tror jag är helt galen och besatt av kärlek till denna man, för det är jag självklart inte. Mitt hjärta slår bara lite extra för just denna skådespelare. Fast lite galen är jag allt.
Och ibland är det mer än okej att vara en nörd, och lite lagom kär (på det där speciella sättet som det är när det just gäller en skådespelare) i en känd typ som man egentligen inte vet vem det är.

Svårt att gissa vem det är? Hehe.

Tänk, nu är det inte långt kvar tills hans absolut sista premiär. Åh vad jag längtar. Underbara, underbara Ledger. Heath Ledger. ♥


Kommentarer
Postat av: björk

HITLER :D men oj vad roligt det skulle va att se hans sista film, även för mig som inte är lika torsk på honom som du

2009-11-04 @ 17:28:20
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0