2232

Det gick bra. Brevet, som faktiskt inte var ett brev, var positivt. Så mycket bättre än vad jag hade kunnat hoppats på. Åh, är så lättad. Ni kan aldrig ana vilken känsla det är.
Plötsligt har jag en hel ny släkt. Släktingar jag inte vet finns om. Och de vill träffa mig.
Min farbror (jag har nog skrivit "min farbror" max 5 gånger i hela mitt liv.. Konstigt det är) Gino bor i staden där min pappa föddes. Där driver han en blomsterhandel, som han har haft sedan en lång, lång tid tillbaks. Jag tycker det känns så härligt. Att jag har en italiensk farbror som äger en liten blomsterbutik.

Jag är lättad inombords, som om en tung svala har flugit ur min mage.
Ja så väldigt poetisk jag är (...), hmm hmm.


Tyckte den här bilden passade in. Blommor är fint, lite kul effekt med. Fotade bilden i somras, om någon skulle undra..

Nu lyssnar jag på min "Lugna listan", mysigt med lite lugna låtar på kvällen. Dessutom har strömmen gått (bara på övervåningen så internet fungerar!) så jag sitter här i mörkret och skriver. Med mina jättehörlurar!

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Emil

härligt :P:P

2009-11-12 @ 23:50:07
Postat av: Amanda

Tackar! :D

2009-11-13 @ 07:37:09
URL: http://amaandasmode.blogg.se/
Postat av: Your Dream loset

vad snäll du är tjejen jag blir helt rörd :)

2009-11-13 @ 13:22:01
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: amanda

är så glad för din skull!!(måste ju också erkänna att du kan va lite poetisk... ibland;>) tyckte om bilden med, påminde mig om ett kaleidoskop!

2009-11-13 @ 23:04:00
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0