2235

Imorgon bär det av mot Norrköping! Först bio med min älskade bästis (ja lite lågstadium varning på det ordet, men men) och sen ska vi bo på hotell. Eller hotell och hotell, vandrarhem är det faktiskt. Men vandrarhemmen här i Sverige är riktigt fina och fräscha!
På fredagen så blir det shopping och sedan åker vi "hem", bästis åker hem till sig och jag följer med. Min mormor och morfar bor i samma by som min bästis, så jag ska såklart hälsa på de med. Tyvärr är inte mormor hemma.

Ja ja, så är det. Vet inte riktigt hur det blir med uppdateringarna i helgen.

Så ha det super!


Bilden är från i somras, utanför mormor och morfars underbara hus.




Kommentarer
Postat av: kurt

skål på det

2009-11-19 @ 16:16:03
Postat av: Your Dream Closet

tack så mycket tjejen :)

2009-11-21 @ 17:24:07
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0