2243

Är så himla nöjd!
Har äntligen fått upp en jättestor garderob på mitt rum som jag idag har fyllt med mina kläder, väskor, skor och liknande. Så nu har jag, och det var länge sedan sist, ett helt rent golv!
Dock har jag lyckats sträcka mig eller något, så har så j*vla ont i ryggen. Innan var det helt svullet och varmt, läskigt!

En gammal bild jag faktiskt redan har laddat upp, men det var nästan ett år sedan. Så jag slänger in den igen. Lite soligt, vårigt och gult piggar alltid upp en mulen novembermåndag.



Nu är det bara TRE DAGAR KVAR! Helt otroligt!! Kommer bli så underbart.

Godnatt (livet är inte lätt när man måste upp klockan 06:00 några dagar i veckan...)!



Kommentarer
Postat av: amanda

har fanny ett rent golv?!?! haha ne, men grattis! (tre dagar till vad??)

2009-11-17 @ 17:00:24
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 00:57:51
URL: http://smsalåna.nu
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0