theo

Trotts feber, ont i halsen, dunkande huvudvärk och krampande mage är jag grymt glad. Äntligen!!

För ungefär 1 minut sedan var jag på väg in i duschen då mjukglass-pappa började ropa på mig.

Mjukis-pappa: FANNY??
Jag: Ja?
Mjukis-pappa: VI ÄR KLARA!! VI BLEV GODKÄNDA!
Jag: Och?
Mjukis-pappa: Vi får åka om 6 till 8 veckor!

Det vill säga: MOT LILLE BROR OCH KINA!

Juste, har ju glömt att skriva att vi har stått i adoptionskö (igen) sen ungefär augusti-september.

Ni kan inte ana hur kul det här är! Var lite orolig att jag inte skulle kunna hänga med, eftersom jag åker till Italy i januari.

Vem vet. Kanske får vi världens finaste julklapp i Kina, lillebror Theo! ♥


Bild från Kina sist vi var där, och hämtade lilla syster.



Kommentarer
Postat av: björk

Va roligt! (Har ni bytt namn också :P) Synd att du missar ett halvår med honom, men i alla fall! Hoppas du mår bättre för tillfället XOXO

2009-11-02 @ 17:42:58
URL: http://smilemaker.blogg.se/
Postat av: Isa

Vad härligt, visste inte att det var en lillebror på väg! Nu blev jag varm om hjärtat. :) Vilket sött namn dessutom. Grattis!

2009-11-03 @ 22:46:50
Skriv en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0